Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Ο Haris , ο Χάρης και τα Άλαλα χείλη των Ασεβών

 Ήταν περασμένα μεσάνυχτα παραμονή Πρωτομαγιάς . Στη πόλη είχε πέσει σιωπή . Τα πληκτρολόγια όμως στο fb είχαν πάρει φωτιά . Έτσι γράφτηκε ένα καταπληκτικό θεατρικό εργο το οποίο σας μεταφέρω αυτούσιο χωρίς κανένα σχόλιο . 

Πρωταγωνιστούν : το έγγραφο της Πολεοδομίας .ο βήξ ψάλτου , η Αγία Υπομονή , ο Δικολάβος , ο λαλίστατος , η ορθόδοξη πίστη , ο Γκέμπελς , οι γραφικοί ακίνδυνοι και ένα κουβαδάκι .

Απολαύστε το 

Haris Heizanoglou : Ψηφίσατε να μην μιλήσουν οι κάτοικοι για το θέμα της παραχώρησης και το δημοσιεύετε κιόλας...

Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα: Haris Heizanoglou Περιμένω τις απόψεις σας μετά το έγγραφο της Πολεοδομίας... Απορία ψάλτου βήξ.

Haris Heizanoglou: Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα ποιο είναι το έγγραφο της πολεοδομίας; Να το φέρετε εδώ να το δω και να μου εξηγήσετε και τί καταλαβαίνετε ότι λέει...

Haris Heizanoglou : Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Αν μου πάρει περισσότερο από 5 λεπτά θα σας χρεώσω να ξέρετε.

Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα : Haris Heizanoglou Αλλοίμονο! Υποθέτω ότι εσείς είστε υπεράνω και Πολεοδομίας. Αυθεντία δηλαδή!

Haris Heizanoglou:  Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Γιατί δεν μου λέτε όμως τί λέει η πολεοδομία για να δούμε αν λέει αυτό που νομίζετε εσείς ότι λέει ή αυτό που λέω εγώ ότι λέει;...

Haris Heizanoglou :Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα φοβάστε μη σας χρεώσω;



Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα:  Haris Heizanoglou Εσείς, μια αυθεντία; Τι κρίμα που η θεωρία σας κατέρευσε θορυβωδώς...

Haris Heizanoglou : Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Επειδή μιλάμε για κάτι που αφορά τη δουλειά μου αφήστε κατά μέρος της ειρωνείες γιατί δεν είναι πολύ καλή ιδέα. Δεν θέλετε να με έχετε απέναντι. Καμία θεωρία μου δεν κατέρρευσε. Η πολεοδομία λέει ξεκάθαρα αυτό ακριβώς που είπα και εγώ! Ο μόνος τρόπος να τοποθετηθεί ναός εκεί είναι να έχει ρόδες και να μετακινείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Με το ισχύον πολεοδομικό καθεστώς μόνιμη εγκατάσταση δεν μπορεί να γίνει με κανένα τρόπο καθώς δεν μπορεί να εκδοθεί Οικοδομική άδεια. Σας προκαλώ λοιπόν να δημοσιεύστε το έγγραφο εδώ να δούμε τί λέει. Απλά εσείς ελπίζετε ότι υπάρχει τρόπος με μια διασταλτική ερμηνεία του νόμου να κάνετε ότι θέλετε... Δεν μπορείτε! Ακόμα και αν τοποθετηθεί ναός θα είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ! Αν το έγγραφο λέει κάτι άλλο δημοσιεύσετέ το ΕΔΩ να το δούμε.

 Haris Heizanoglou : Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Και στην τελική, αφού το έγγραφο της πολεοδομίας θεωρείτε ότι σας δικαιώνει, γιατί δεν αφήσατε να μιλήσουν οι κάτοικοι και μετά να τους απαντήσετε αυτά που λέει το έγγραφο;

Haris Heizanoglou : Και επειδή την έχουμε κάνει την έρευνά μας, κι εγώ και άλλοι μηχανικοί που είδαμε το έγγραφο, και μάλιστα την κάναμε ΠΡΙΝ δούμε το έγγραφο πάρτε και την απάντηση για το περιεχόμενο του εγγράφου την οποία σας την δίνω δωρεάν:

Αναφορικά με τη δυνατότητα δόμησης, στο τέλος του εγγράφου αναφέρει: «στους χώρους αυτούς ισχύουν οι διατάξεις του αρθ.21 του Ν. 4067/2012 ως τροποποιήθηκε και ισχύει περί τοποθέτησης προσωρινών κατασκευών της παρ. 74 του αρθ. 2 του ίδιου νόμου …»

Ας δούμε λοιπόν τι λέει το νομοθετικό πλαίσιο που επικαλείται η ΥΔΟΜ:

Ν. 4067/2012 αρ.21 «Η προσωρινή κατασκευή τοποθετείται σε ιδιωτικούς χώρους παραχωρημένους σε δημόσια κοινή χρήση όπως ορίζεται στο άρθρο 10 και σε δημόσιους κοινόχρηστους χώρους, υπαίθριους ή στεγασμένους, κατά παρέκκλιση των κείμενων πολεοδομικών όρων της περιοχής και υπό την προϋπόθεση ότι επιτρέπονται οι συγκεκριμένες χρήσεις. Για τις προσωρινές κατασκευές απαιτείται έγκριση τοποθέτησης και λειτουργίας από τον αρμόδιο κατά περίπτωση φορέα, κατόπιν υποβολής απαραίτητων δικαιολογητικών και στοιχείων για την κατασκευή ή συναρμολόγηση και τοποθέτηση, καθώς και προσδιορισμός του χρονικού διαστήματος διατήρησης τους.»

Άρθρο 2 παρ. 74. «Προσωρινή κατασκευή είναι η κατασκευή που αποτελείται εξ ολοκλήρου από ξηρή δόμηση και εγκαθίσταται σε ελαφρά βάση ή με σημειακή θεμελίωση επί του εδάφους, τοποθετείται και απομακρύνεται σε λυόμενα μέρη, δεν απαιτεί εκτεταμένη υποδομή ώστε να αλλοιώνει σοβαρά το φυσικό έδαφος και δεν απαιτεί μόνιμη εγκατάσταση συλλογής αποβλήτων. Τοποθετείται για συγκεκριμένο σκοπό και διάρκεια σε οικοδομήσιμο ή μη χώρο.»

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ! Λέει ξεκάθαρα για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ! Λέει δηλαδή αυτό που λέω ΕΓΩ! Αν λοιπόν δεν βάλετε ρόδες στον ναό για να τον μεταφέρετε θα θεωρηθεί μόνιμη κατασκευή και θα είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ!

Καλό Βράδυ και Καλή Τύχη!

Haris Heizanoglou : (αν θέλετε βέβαια να το συνεχίσουμε, πολύ ευχαρίστως... Με τρώει πάρα πολύ εδώ και μέρες να το σηκώσω και να το κάνω viral το θέμα)

Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα : Haris Heizanoglou Τι κρίμα! Πλήρης η κατάρρευση της θεωρίας σας! Μα πως; Εσείς, ή αυθεντία; Άλαλα τα χείλη των ασεβών.

Haris Heizanoglou :  Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Αυτό ακριβώς... Είναι τόσο καταφανής η ασέβειά σας απέναντι στην νομιμότητα που έχετε μείνει άλαλος!

Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα: Με απογοητεύετε. Περιμένετε, υπομονή. Υπάρχει ξέρετε και η Αγία Υπομονή!!!

Haris Heizanoglou : Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Και φυσικά, για να μην νομίζετε ότι εγώ δεν ξέρω ή δεν θυμάμαι, την πολεοδομική νομιμότητα που εδώ τάχα αγνοείτε, την ξέρατε πολύ καλά κάποτε (πριν 20 χρόνια), όταν κάνατε καταγγελία επειδή μια οικοδομή υπό ανέγερση δεν είχε αναρτημένο τον αριθμό της οικοδομικής της άδειας...

Haris Heizanoglou : Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα  Yπομονή για ποιο πράγμα; Σκοπεύετε να αλλάξετε τους όρους δόμησης ή θα αλλάξετε τον νόμο; Τί ακριβώς σκοπεύετε να κάνετε; Γιατί δεν το λέτε εδώ δημόσια; Να με βάλετε εμένα στη θέση μου και να το μάθει και ο κόσμος που θέλει τον ναό! Όλες τις άλλες φορές εσείς είστε λαλίστατος και εμείς οι άλαλοι... τί έγινε τώρα;

Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα:  Haris Heizanoglou Η υπομονή είναι Αρετή. Σας την συνιστώ ως μεγαλύτερος. Είναι κρίμα να διαψευστείτε πάλι και μάλιστα σε θέμα του γνωστικού σας αντικειμένου! Για όλα τα υπόλοιπα έχει ο Θεός.

Haris Heizanoglou :  Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Μπορούμε να το συνεχίσουμε όσο θέλετε αυτό... Αλλά όσο και να το συνεχίσουμε θα ισχύουν δύο πράγματα: Το ένα είναι ότι δεν έχω διαψευστεί σε τίποτα αλλά έχω επιβεβαιωθεί ΑΠΟΛΥΤΑ από την Πολεοδομία και το δεύτερο ότι δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος για να διαψευστώ. Και ένα τρίτο μπόνους, ότι σε αυτό τον διάλογο δεν θα σας αφήσω τον τελευταίο λόγο!

Haris Heizanoglou :Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Και ειλικρινά, εύχομαι πραγματικά να υπάρχει ο Θεός και να σας κρίνει που Τον επικαλείστε για να δικαιολογήσετε τις αθλιότητες που λέτε εδώ!

Χάρης Λ. Τομπούλογλου :  Haris Heizanoglou Ο Θεός κρίνει όλους μας. Υπάρχει δε ελεήμων και φιλάνθρωπος για όλους, ακομη και γι αυτούς, που τον μάχονται λυσσαλέα.

Γιάννης Κολμανιώτης : Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Η πόλη της καρδιάς σου βρε νούμερο, θέλει πράσινο και όχι τον θεοποιημένο μπερντέ του καραγκιόζη.

Haris Heizanoglou  Χάρης Λ. Τομπούλογλου κανείς δεν μάχεται τον Θεό σε αυτό το διάλογο. Ούτε είστε ο Θεός ούτε τον εκπροσωπείτε εδώ.

Χάρης Λ. Τομπούλογλου : Haris Heizanoglou Φυσικά και δεν είμαι, ούτε εκπροσωπώ! Το πάθος σας εναντίον της ορθόδοξης πίστης μας σας οδηγεί σε συνεχή ατοπήματα. Τέτοια αγκυλώση πια!

Haris Heizanoglou : Χάρης Λ. Τομπούλογλου Κύριε Τομπούλογλου, στον νομικό μας πολιτισμό η παρανομία είναι παρανομία είτε την κάνει ορθόδοξος, είτε την κάνει μουσουλμάνος, είτε την κάνει βουδιστής, αριστερός, δεξιός, κοντός, ψηλός, άσπρος, μαύρος... Το να παίρνετε την καταγγελία της επιδιωκόμενης παρανομίας σας και να τη βαφτίζετε "πάθος εναντίον της ορθόδοξης πίστης σας" δεν σας βοηθά να φαίνεστε ούτε πολύ χριστιανός, ούτε φυσικά πολύ έντιμος. Σας εύχομαι ο Θεός να σας συγχωρέσει, και εσάς και όλους όσους συμπορεύονται με εσάς σε αυτό το ανελέητο και απροκάλυπτο μπαλαμούτι της νομιμότητας.

Χάρης Λ. Τομπούλογλου :  Haris Heizanoglou Ζούμε σε μια ελεύθερη κοινωνία αγαπητέ μου, που διέπεται - σας αρέσει δεν σας αρέσει- από νομικό πολιτισμό, χριαστιανο-κεντρικό, κάτι που φυσικά δεν συναντά κάποιος ούτε στις χώρες του πάλαι ποτέ υπαρκτού σοσιαλισμού και της ανύπαρκτη Δημοκρατίας ούτε φυσικά στα κράτη, που έχουν ως κυρίαρχο σημείο αναφοράς άλλες θρησκείες. Ας ευγνωμονείτε τον Θεό επομένως, που ζείτε και απολαμβάνετε την ελευθερία και τον πολιτισμό (νομικό και εν γένει) δυτικο-χριστιανικού τύπου.

Χάρης Λ. Τομπούλογλου : Σας εύχομαι αύριο καλό και ευλογημένο μήνα, με υγεία, αλληλεγγύη και αγάπη.

Haris Heizanoglou :  Χάρης Λ. Τομπούλογλου ΕΣΕΙΣ είστε εδώ ως υπερασπιστής δηλαδή του νομικού πολιτισμού; ΕΣΕΙΣ δηλαδή σε αυτόν τον διάλογο υπερασπίζεστε την νομιμότητα; ΕΣΕΙΣ θα κάνετε μάθημα σε εμένα για τί ίσχυε στην ανατολική Ευρώπη και θα μου πείτε να ευγνωμονώ εγώ τη τη Δύση; Θέλετε μήπως να σας πώ εγώ που ήρθα από τη Δύση, έζησα στη Δύση και είμαι παιδί του δυτικού εκπαιδευτικού συστήματος πώς λέγεται στη Δύση αυτό που κάνετε εδώ; Γκεμπελισμός λέγεται.

Χάρης Λ. Τομπούλογλου: Haris Heizanoglou Επαναστάτες του γλυκού νερού, πάντα εκ του ασφαλούς ψευτο-προοδευτικοί της πλάκας, τολμάτε να μιλάτε σε εμάς, που ως οικογένεια υπερασπιζόμαστε με το αίμα μας και κίνδυνο ακόμα και της ζωής μας την πόλη μας, την φυσιογνωμία της και και τις αξίες της; Ποιος σας έλαβε ποτέ σοβαρά υπόψη από αυτούς, που επιβουλεύονται αυτά, που ως πόλη μας ανήκουν και μας αξίζουν; Είστε οι ακίνδυνοι για το σύστημα, οι γραφικοί κομπάρσοι/φωνασκούντες, απλά και μόνο για να υποδηλώνετε έτσι με κραυγές και θεωρίες ακίνδυνες την πολιτική σας ύπαρξη, στην ουσία την ανυπαρξία σας. Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριτές!

Χάρης Λ. Τομπούλογλου : Γιάννης Κολμανιώτης Καραγκιοζάκο, ψευτο-προοδευτικέ της πλάκας, αυτόκλητε δικολάβε εκ του ασφαλούς, περιορίσου εκεί που σε ξέρουν και σε ξέρουν καλά στη Νέα Ιωνία.

Haris Heizanoglou  : Χάρης Λ. Τομπούλογλου Κύριε Τομπούλογλου, ο μόνος που φωνασκεί και κραυγάζει εδώ υστερικά είστε εσείς. Και επειδή το βάζετε σε προσωπικό επίπεδο θα σας απαντήσω ανάλογα γιατί υπάρχει κι ένα όριο στο θράσος που είμαι διατεθειμένος να ανεχτώ... Εγώ λοιπόν, όχι μόνο δεν έχω ανάγκη να δώσω δικαστικούς αγώνες για να καθαρίσω το όνομα μου, όχι μόνο έχω την ευχάριστη πολυτέλεια να μην έχω καμία ανάγκη να φωνάξω για να αποδείξω ότι είμαι κάτι που δεν είμαι, αλλά είμαι και τόσο καθαρός που δεν υπάρχει κανένας τρόπος να με λερώσετε! Ούτε εσείς ούτε κανείς...  Καλή τύχη.

Χάρης Λ. Τομπούλογλου ;  Haris Heizanoglou Έτσι κάνε την με ελαφρά... Όπως έκανες εσύ και οι όμοιοί σου - επαναστάτες του γλυκού νερού - όταν εμείς δεχόμασταν δολοφονική επίθεση για να προστατεύσουμε το Άλσος μας και το πράσινο της πόλης μας, που εσύ κόπτεσαι και καλά... Εσύ  Εσύ και οι όμοιοί σου κάνατε τότε ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής επί χάρτου. Αυτοί είστε: Ψευροπροοδευτικοί της κακιάς ώρας. Χωρίς ποτέ να διακινδυνεύσετε το παραμικρό, γιατί φυσικά είστε οι "γραφικοί ακίνδυνοι" για τα συμφέροντα και το "σύστημα", που υποτίθεται ότι αντιπαλεύετε. Επαγγελματίες έμποροι ιδεών, που δεν σας λαμβάνει κανείς σοβαρά υπόψη! Δεν αποτελείτε απειλή για τα συμφέροντα αλλά μια γραφική καρικατούρα. Γι αυτό και ποτέ δεν νιώσατε στο πετσί σας την βία των συμφερόντων... Κι έρχεστε σήμερα, άκαπνοι, να τα βάλετε με την εκκλησία, την θρησκεία μας, την Ορθόδοξη πίστη μας, εσείς που κόπτεστε και καλά για το πράσινο και την πόλη μας, μόνο με παχειά λόγια. Τζάμπα μάγκες  δηλαδη!

Haris Heizanoglou:  Χάρης Λ. Τομπούλογλου Μπορείς να φωνάζεις υστερικά όσο θες, για όποιο άσχετο θέμα θες, με όσους ad hominem χαρακτηρισμούς θες, με ότι σου κατέβει και όσους συμψηφιστικούς και αυθαίρετους πληθυντικούς θες!.. Να καταφέρεις ΕΣΥ να λερώσεις ΕΜΕΝΑ δεν υπάρχει τρόπος. Βαλ'το καλά στο μυαλό σου αυτό! ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ! Όπως φυσικά δεν θα βρεις και κανέναν τρόπο να έχεις τον τελευταίο λόγο. Θα σε έχω εδώ να μιλάμε μέχρι να βαρεθείς! Δεν έχω πρόβλημα να κάτσω εδώ να απαντάω και να σου φάω και τη σημερινή νύχτα, και την αυριανή μέρα και τη μεθαυριανή... Όσο αντέχεις να απαντάς θα απαντάω κι εγώ και θα σε αφήνω να συνεχίζεις να εκτίθεσαι μόνος σου όλο και περισσότερο!

Χάρης Λ. Τομπούλογλου:  Haris Heizanoglou Μα δεν απαντάς! Σιωπάς κι αυτό το βλέπουν όσοι μας διαβάζουν γραφικέ ακίνδυνε. Εγώ ούτε να σε λερώσω έχω πρόθεση, όπως εσύ έκανες, προσπαθώντας να καλύψεις την ένδεια των επιχειρημάτων σου ούτε να σε θίξω. Αναφέρομαι μόνο σε γεγονότα που προκλητικά αγνοείς, γιατί δεν έχεις τίποτα να αντιλέξεις. Ποιός ποτέ σου επιτέθηκε εσένα; Γιατί να το κάνει; Σε αγνοούν γιατί δεν σε υπολογίζουν. Εμάς πήγαν να δολοφονήσουν, τζάμπα μάγκα!

Haris Heizanoglou :  Χάρης Λ. Τομπούλογλου Εγώ δεν σιωπώ για τίποτα ούτε έχω ανάγκη εγώ να απολογηθώ για οτιδήποτε, ειδικά σε εσένα, ούτε να σου εξηγήσω ποιος επιτέθηκε σε εμένα, πώς και πότε... Ούτε φυσικά έχω καμιά ανάγκη να σε λερώσω, αυτό το κατάφερες και μόνος σου. Και σε αυτό το διάλογο εσύ άλλωστε είσαι αυτός που προσπαθεί να βαφτίσει το κρέας ψάρι. Αν εσύ λοιπόν δεν είσαι τζάμπα μάγκας, τώρα που ο τζάμπας πέθανε, φέρε εδώ το έγγραφο της Πολεοδομίας να μας πεις τί λέει... Γιατί δεν μας το λες; Προφανώς γιατί δεν σε νοιάζει η νομιμότητα! Τα υπόλοιπα είναι σούπα μούπες και γκεμπελισμοί...

Haris Heizanoglou :Χάρης Λ. Τομπούλογλου Προφανώς το "γκεμπελισμοί" δεν το λέω για να το εκλάβεις ως κομπλιμέντο!

Γιάννης Κολμανιώτης:  Χάρης Λ. Τομπούλογλου Δυστυχώς για κάτι σαν και σένα με ξέρουν πράγματι καλά. Όπως είναι και πάρα πολύ γνωστό πως ξέρουν εσένα

Χάρης Λ. Τομπούλογλου :  Η πόλη της καρδιάς μας - Νέα Φιλαδέλφεια/Νέα Χαλκηδόνα Πράγματι με ξέρουν αλλά δυστυχώς ξέρουν κι εσένα. Πάρε το κουβαδάκι και τράβα πάρα πέρα. Εδώ είναι Νέα Φιλαδέλφεια επαναστάτη του γλυκού νερού, τζάμπα μάγκα!

Χάρης Λ. Τομπούλογλου : Haris Heizanoglou Ξέρεις εσύ από προβοκάτσια. Μόνο απ αυτά! Πόσο χαίρομαι, που αποστομώθηκες για τα καλά! Τι να πεις άλλωστε; Για τους αγώνες σου; Για τα ανύπαρκτα παθήματα σου, τζάμπα μάγκα;

Haris Heizanoglou : Χάρης Λ. Τομπούλογλου Βρε άνθρωπε μου φέρε εδώ το χαρτί της πολεοδομίας κι άσε τα σούπα μούπες... που νομίζεις ότι ξέρεις τη ζωή μου, την πορεία μου και τί αγώνες έχω κάνει εγώ. 🙂 ή φέρε το χαρτί ή πήγαινε κοιμήσου γιατί δεν θα ξυπνάς αύριο!

Χάρης Λ. Τομπούλογλου: Το δυστύχημα με σένα βρε τζάμπα μάγκα είναι ότι δεν ξυπνάς ακόμα κι όταν είσαι ξύπνιος! Όσον αφορά τους αγώνες σου καλό θα είναι να μας τους πεις, όταν τους ανακαλύψεις ...χα χα χα

Haris Heizanoglou :Χάρης Λ. Τομπούλογλου Για τον αδελφό σου πάντως, γιατί αυτό είναι σοβαρό, εγώ και τότε το καταδίκασα και τώρα το καταδικάζω. Αυτό όμως είναι άλλο πράγμα... Τώρα μιλάμε για άλλο!


Χάρης Λ. Τομπούλογλου :  Haris Heizanoglou Σώπα βρε τζάμπα μάγκα! Το καταδίκασες έ; Τρομερό, συγκλονιστικό! Είσαι ο φόβος και ο τρόμος των συμφερόντων... Υποκλίνομαι!

Haris Heizanoglou : Χάρης Λ. Τομπούλογλου Σου είπα ότι όσο συνεχίζουμε τον διάλογο θα εκτίθεσαι μόνος σου... Μπορούμε να κάτσουμε εδώ όσο θες, να μου λες ιστορίες για το τί νομίζεις ότι είμαι εγώ και να γελάμε! Είμαι άλλωστε προφανώς τόσο ακίνδυνος που κάθεσαι στις 3:30 τα ξημερώματα και μιλάς μαζί μου! Από μόνο του αυτό είναι απόλαυση!

Haris Heizanoglou  : Χάρης Λ. Τομπούλογλου Είμαι πολύ περίεργος να δω τί άλλο θα σκαρφιστείς για να μη φέρεις το χαρτί της πολεοδομίας εδώ.

Χάρης Λ. Τομπούλογλου : Haris Heizanoglou Διασκεδάζω πραγματικά για το πόσο στριμώχτηκες απόψε. Το πόσο εκτέθηκες... Νόμιζες ότι θα πεις τις παρόλες, που συνήθως λες και θα φύγεις χωρίς απαντήσεις. Τζάμπα μάγκας, άσχετος και ψευτο-προοδευτικός της πλάκας. Ακίνδυνος εντελώς Άντε σου κάνω την χάρη... αφού το ζητάς τόσο επίμονα. Καλό σου ξημέρωμα. Έχει και η διασκέδαση τα όρια της. Τα χρονικά εννοώ. Κι αύριο μέρα είναι. Σε αφήνω να σχεδιάσεις τους αυριανούς σκληρούς αγώνες σου, μιας και ξημερώνει η Πρωτομαγιά. Μην χάσει η Βενετιά βελόνι. Καλό μήνα! Καλή φώτιση με την βοήθεια του Θεού!

Haris Heizanoglou : Χάρης Λ. Τομπούλογλου Μα ναι! Στριμώχτηκα τόσο πολύ απόψε από το χαρτί της πολεοδομίας που ΔΕΝ μου έδειξες! Καλό μήνα και καλή φώτιση και σε εσάς! Προσευχηθείτε και για εμάς τους ασεβείς! Κι αν στο δρόμο βρείτε πουθενά και το χαρτί της πολεοδομίας εδώ  είμαστε... Δεν χανόμαστε!


Οποιος θέλει να διαβάσει το original κείμενο μπορεί www.facebook.com