
Το κίνημα «ούτε γουλιά» που ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι,
απλώθηκε σε όλη τη χώρα και έχει στραπατσάρει την αστραφτερή όψη που έχει προσδώσει
η γνωστή φίρμα στα προϊόντα της.
Πώς αντιδρά η εταιρεία; Με εκστρατεία παραπληροφόρησης. Πριν
λίγες μέρες ανακοίνωσε ένα «πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχόλησης», το οποίο
απευθύνεται σε 20.000 νέους 18-30 ετών. Πώς ακριβώς θα την…ενισχύσει; Με την
απόκτηση δεξιοτήτων. Δηλαδή θα εκπαιδεύσει νέους επιστήμονες, αλλά και μη
πτυχιούχους για το πώς θα φτιάχνουν το… βιογραφικό τους, πώς θα προετοιμαστούν
για συνεντεύξεις, αλλά
και πώς θα αποκτήσουν επαγγελματικές γνώσεις όπως π.χ. project management. Μάλιστα το πρώτο
σεμινάριο θα ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη, εκεί δηλαδή που έκλεισε το εργοστάσιό
της και ενίσχυσε την… ανεργία και μάλιστα με τη συνεργασία του Δήμου (πάντα
πρόθυμος ο κ. Μπουτάρης στις επιχειρηματικές συνεργασίες). Αν θέλετε να μάθετε
και το ποιοι θα εκπαιδεύουν, υπάρχει μια ακόμη… καινοτομία: «εθελοντές
μάνατζερ»!
Τρέξτε, λοιπόν, στην Coca Cola να σας… εκπαιδεύσει, αφού δεν μπορεί
να σας προσλάβει! Τέτοια ξεφτίλα η ελληνική επιχειρηματική τάξη. Από αυτούς
προσδοκά η κυβέρνηση επενδύσεις…