Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΧΠΤ

Η συντομογραφία του σημερινού κειμένου είναι αυτό που γράφει ο σουβλατζής μας όταν παραγγέλνω σουβλάκια για τους μάγκες μου.
ΧΠΤ, δλδ Χοιρινό (γύρο) – Πατάτα – Τζατζίκι.
Αυτό μου ήρθε στο μυαλό όταν το περασμένο ΣΚ διάβασα διάφορα κείμενα για την πόλη μας που είχαν την λέξη «μύρισε» στο τίτλο τους.

Πανηγυρίζουν όλοι αυτοί για τα ...υψόμετρα και τα έργα που ξεκινούν, κατ’αυτούς, σε λίγο...
Εν είδει event, μπορεί να εμφανισθούν μπουλντόζες (πιστεύουν).
Αλλά για να βγει άδεια ωρέ παιδιά, δεν θα πρέπει να κατατεθεί: 1. πλήρης μελέτη υπογειοποίησης για να φτιαχτεί και καμιά πόρτα για το υπόγειο (πώς θα κατεβαίνουμε στο parking;) και 2. τίτλος ιδιοκτησίας (για να δούμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της έκτασης: η Δικέφαλος ΑΕ ή η Ερασιτεχνική ΑΕΚ;);

Έτσι ξέρω εγώ με το λιγοστό μου το μυαλό...
Για να κτίσω το σπιτάκι μου, κατέθεσα ΚΑΙ τίτλο ιδιοκτησίας...
Εκείνοι, τι τίτλο ιδιοκτησίας θα καταθέσουν; Οέο!
Για να το κλείνουμε το θέμα λοιπόν....Εμένα τίποτα άλλο δεν μου μύρισε εκτός από ένα λαχταριστό ...ΧΠΤ.

Ο Περιπτεράς