Τρίτη 14 Ιουνίου 2022

Τι συζήτησαν Άδωνις, Χάρης και Λύσανδρος; ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ

Διαβάστε το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ρεπορτάζ του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ από την "Θέα Δηλαβέρη", στην Μεταμόρφωση, όπου την Παρασκευή 10/6 μίλησε ο Υπουργός Αναπτύξεως στους αυτοδιοικητικούς του βόρειου τομέα:



ΧΑΡΗΣ: Τον βλέπεις αυτόν; Του έδωσα το δαχτυλίδι της παράταξης το ΄14 -ξέρεις τότε που είχα κάτι προβλήματα με τα δικαστήρια κι ακόμα κι εσύ μου κράταγες μούτρα- και το ΄19 με πούλησε και πήγε με τον Πασοκτζή το Βούρο.

ΑΔΩΝΙΣ: Κάτσε ρε Χάρη, αφού κι εγώ τον Βούρο στήριξα.

ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ: Τι ασχολείσαι ρε Άδωνι με δαύτον, αφού εμένα δεν σου είπε ο Μεγάλος να στηρίξεις;

ΑΔΩΝΙΣ: Το θέμα είναι να στήριξετε εμένα κι οι δυο σας, γιατί αν δεν βγω τον Οκτώβρη, εσείς θα πάρετε αυτά που έταξε ο Βούρος στο σωματείο.

Ο υπόλοιπος διάλογος δεν γράφεται γιατί είχε αρκετές βωμολοχίες. Οι αντιδήμαρχοι Γεωργαμλής και Γραμμένος που στήριζαν με τα δυο χέρια τον Χ. Τομπούλογλου όταν συνελήφθη το 2013, προσπαθούσαν να πούν ότι αυτοί είναι συνεπείς εκφραστές της ΝΔ κι ότι ο Χ.Τ. είναι η ντροπή της παράταξης, εκεί κάπου παρενέβη ο πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ της ΝΔ Ι. Τομπούλογλου κι είπε μερικά... γαλλικά κι ο υπουργός δεν ήξερε τι να πει.



Χ.Τ.: Εμένα ο Άδωνις είναι φίλος μου. Κι ας χάρηκε όταν με συλλάβανε. Εγώ δεν κρατάω κακία. Αλλά το χρίσμα της ΝΔ πρέπει να το πάρω εγώ. Κάποιος Γατούλης - Γατσούλης που εμφανίστηκε τώρα, πού ήταν τα "πέτρινα χρόνια" του Βασιλόπουλου; Όσο για τον κύριο από εδώ, που παριστάνει τον αντ' αυτού του Βούρου, αν δεν ήμουν εγώ δεν θα τον ήξερε ούτε ο περιπτεράς στην πλατεία...


Λ.Γ.: Κοίτα πώς θα ξεφορτωθούμε τον κατάδικο, γιατί μας βλέπω στις εκλογές να παίρνουμε... αυτά που είπες. Ο κόσμος σας ακούει και βγάζει σπυράκια. Δώστε σε μένα το χρίσμα που ήμουν στο ΠΑΣΟΚ, μπας και τους μπερδέψουμε...


Υ.Γ. Το "ρεπορτάζ" είναι προϊόν μυθοπλασίας. Θα μπορούσε όμως να είναι πέρα για πέρα αληθινό, αφού η πολιτική πραγματικότητα στην πόλη μας ξεπερνά κάθε φαντασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.